27 Şubat 2011 Pazar

Ekşın.

Anlattığım gibi efendim; 3 kızız koca sınıfta. 9. sınıfta 5 kişiydik aslında, sonra ben kalan 4’ünden bi salakla kavga ettim, okuldan ayrıldı o.O
Biri de 10. Sınıfta kalınca okul değiştirdi. Ama o iyiydi. Severim keratayı.

Biz kaldık 3 kişi.
E tabii 3’ümüz de göt göteyiz. Yapabileceğimiz başka bişey yok.
Sabahları birlikte gidiyoruz, akşamları birlikte dönüyoruz falan. Okulda hep birlikteyiz zaten.

Bu metni yazdığım günün sabahı da her sabahki gibi Mecidiyeköy’de Elifcan’la buluştuk. –Hoca duş diyo, aklıma kişiselimde yazan ‘’Sen izdiyoru biri geje, ben izdiyoru dujj, o zaman verejek 150 dalır’’ ~Evet tam olarak bu yazıyo~ sözü gelip duruyo.- Osmanbey’e geçtik. Niyetimiz Buse’yi de alıp okula geçmekti. Mesaj attık ‘’Neredesin?’’ diye, iletilmedi. Bi daha attık, yine iletilmedi. İletilmedi, iletilmedi. Saat oldu 45, biz de yürüdük okula geldik.

Sınıfa girdik, derse girdik, o gelmedi. Telefonuna da bakmıyordu. Kesin yolda ölmüştü. Başka ihtimal kalmamıştı. Gelmeyecek olsa gelemeyeceğini belirten bir mesaj atmış olması gerekirdi. Atmadı. Demek ki ölmüştü.
Annesini aradık, cevap vermedi falan. Demek ki annesi de ölmüştü.

O sırada Buse’nin eski sevgilisi X’in, yapılan yoklama sonucunda bugün gelmediğini görmüştük. Oha o.O. Birlikte mi kaçmışlardı? Yok yua. O hala diğer eski sevgilisi Y’yi sevmekteydi. X’le kaçmazdı. O zaman X ve Y kavga etmeye Maçka Parkı’na gitmişlerdi. Buse de onları ayırmaya gitmişti.

Buse’den haber alamayınca mesaj attığımız N(kız) de cevap vermiyordu. Bu durumda N de Buse’ye bu konuda yardım etmeye gitmişti. Bu sırada bizim sınıfımızda olan N’nin abisi, Y’nin mahalleden arkadaşı ve Buse’nin en yakın erkek arkadaşı olan Z’nin de –herife bak aşiret kurmuş o.O- gelmediğini gördük. Bu durumda o da kardeşinin peşinden gitmişti. Yine bizim sınıfta olan ve Z’nin en yakın arkadaşı M’nin de gelmediğini görünce bütün her şey netleşmişti. Sıralamayı doğru kurmuştuk ve o da Z’nin peşinden gitmişti. Aman tanrım olay karışmıştı.
Çok heyecanlıydı. Y kesin X’i döverdi. Gerçi Y’nin de temiz bir dayağa ihtiyacı vardı, aklının başına gelmesi lazımdı. Ama Z’de olay yerindeydi. X’in hiç şansı yoktu, kesin dayak yiyen taraf o olacaktı. Biz burada mal mal yılan oynarken, bir sokak aşağımızda kan çıkmıştı.
-0212….. arıyo. Kim bu lan?!
-Aaa! Buse’lerin ev. Aç.
-Tok… Alo?
-Alooğ.
-NERDESİN SEN GERİZEKALI?! ÖLDÜK MERAKTAN!
-Ya sabah kalktığımda boğazlarım çok ağrıyodu. Annem yat dedi. Yattım bendeeğ.
-!!!
-Alooğ??
-Amk senin Buse.
-Ne?!!
-…
Kavga yoktu. Ekşın yoktu. Buse öküz gibi uyuyordu. Dünya normal seyrindeydi. Tek atraksiyon biz ve bizim yaptığımız mal hareketlerdi. Her şey yalandı. Güldüğü de yalandı, sarılmaları da… Sevdiği de yalandı, seviş… LAN o.O

Sonuç olarak biz abidik gubidik hareketler yaptığımızla kaldık, heyecan yaptık, triplere girdik, ama bi bok yokmuş yani. Zaten bu yazdığımız harika hikayeden sonra ben kesin sinema dünyasına adım atıyorum söyleyeyim. Senaryoları sıçıp sıçıp kırıcam parayı, vurucam kırbacı. Sonra da götüm kalkıcak, yüzünüze bile bakmicam.

Görürsünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder