20 Şubat 2011 Pazar

Okullu. O kullu. O kuullu.

Malumunuz okullar açıldı. Bununla birlikte eğitim sektöründe sistemin kölesi olan bir çok birey de isyanda... O topluluktan bir birey olan ben de tatil açısından çok muzdaripim doğal olarak. Okul açıldı-Tatil yetmedi. Klasikleşmiş bir kalıp olan bu düşünce sistemi, 9 ay tatil-3 ay okul olsa yine de asla yıkılamayacak bi olay, yalan söylemeyelim şimdi... O tatili hiçbir zaman yetiremeyeceğiz. Bana da yetmedi tabii. Yetmeyeceğini de baştan biliyodum aslında. 2 haftalık tatil boyunca fırsat bulduğum minimum sürelerde dahi ''Allah'ım tatilin son gecesi bi grip olayım, çakayım 3 günlük raporu tatil yapayım.'' düşüncesiyle büyük bir huşu içinde dua etmiş olsam da, tutturamadık tabii ki... Benim bünyemde değişik bişey var; 2 sene de bir grip oluyorum, ama oldum mu da tam oluyorum. Şöyle bi hafta, yatak döşek falan. Dualarıma ek olarak çabalarıma da devam ettim tabii. Tozlu yerlerde dolaşıp, terli terli su içmesem de, kendimizce yaptık bişeyler. Bağrım böğrüm açık gezdim mesela -ve inatmış gibi tüm tatil hava 60 dereceydi.-, öksüren kardeşimin -çok pis hastaydı- ağzına girdim mesela -şansa bak ki ondan bile kapamadım, daha hiç bişeyden kapamam herhalde-. Sonuş olarak hasta olamadan okul sezonunu açtık -Aradaki burun tıkanıklığı ve kokoreç zehirlenmesinden mütevellit 2 gün mide bulantıları içinde kıvranmamı saymıyorum-. -Bu arada tüm tatil boyunca havanın güneşli olması ve okulun açıldığı havanın -5 dereceye düşmesi lanet değil de nedir? Bak bunu twit atıcaktım zamanında, unutmuşum.- Velhasıl okul başladı, ilk haftayı da kaça maça -kupa, as. Iyy tamam.- atlattık. Ders yoktu zaten, rahattı. Şimdi asıl kabus yarın ilk ders din ve sonrasında inkılapçımızın iki derste bize yazı bakımından bir kitap çıkaracak performansı sergiletmesi ve hafif siklet el kası yapmamızı sağlamasını takiben başlıyor. Allah tüm sistemin kölesi kardeşimizin gazasını mübarek eylesin.

Bu arada ben hala turp gibiyim.
Çok konuşuyorum zatürre olacam görcem günümü.
Tamam sustum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder