26 Şubat 2011 Cumartesi

Vlogvuar Köpekleri.

Simsponge'ın da vlog olayına girmesiyle bu işe oldukça sıcak bakmaya başladım, evet. Uzun zamandır ''Ask Shane''i -özellikle ünlü taklitlerine ve sözlerini kendi yazdığı komik şarkılarını söylemeye başladığından beri- deli gibi takip ediyordum. iJustine'de sıkılıyorum ben yua -artiz ruh hali-. Simsponge'da bu olaya girişince aslında çok zor olmadığını şeettim. Çok özendim, gittim ben de bi yuuyub hesabı açtım. Profil sayfamı güncelledim falan. Hazırda da bi videom var, arkadaştan alabilirsem soru şeysinden önce bu videoyu koyup yerimi bi sağlamlaştırayım diyorum. -Arkadaşım ''yıhaaa'' diye bağırıyo o.O- İşte öyle, hesabı hazırladım. Milleti subsıkraybladım falan. Videolarımı bekliyor kendileri.

Simsponge gibi seks diyemem, ama olsun. Masat uğraşmak. Belki size Castin Biğbır taklidi bile yaparım. Sponge özentisi derler bana. Sonra ben derbeder olurum, emo olurum.
''Yaa bir sürü aynı kıyafetle çekilmiş fotoğrafım vuar. Siz hala bana fakefakefakefake diyosonooz. Eminim ben bu videoyu çektikten sonra da siz bana fakefakefakefake demeye başlicaksınız -ki önceden başlanan ve henüz sonlandırılmamış bir eylem tekrar nasıl başlar o ayrı bi muamma ama- Valla... Bilmiyorum... Oha falan oldum yaneii...''
Beni de alsanıza aranıza... Ben de vlogger çocuğuyum.

Tamam, sustum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder