26 Şubat 2011 Cumartesi

Züğürt Avuntusu.

İtiraf ediyorum.
Hep buz pateni yapmak istemişimdir.
Böyle seksi seksi kayıyo ya o Brian Joubert. Öyle olmak istemiştim hep. Hala da istiyorum gerçi. Böyle kendimi olimpik buz sahasında kayarken hayal ediyorum falan müzik dinlerken -psikopatlığın bu kadarı o.O- Müzik dediğim de Radiohead olsun, Kimbra olsun, efendime söyleyeyim böyle cins abidik gubidik gruplar olsun, tisko olsun... Öyle yani.
En çok da Michael Bublé-Feeling Good ve Garbage-Queer'de. Çok seksli lan.

Zaten bu ünlü patenciler neden gider de Kuğu Gölü Balesi'nde yapar şu işi anlayamadım hiçbir zaman. Benim gibi müzik kulağı iyi ve geniş arşivli bi insanın bile içi bayılıyo kimi zaman. Şöyle adam gibi Muse'dan, Coldplay'den, Radiohead'den falan çalsan, seyirci mest olsa... Ya da Aggro Santos-Candy falan çalsan, seyirci kopsa... Kötü mü olur?! Şahsen eğlenceli ya da popüler müzikle kayanlarınkini daha çok beğeniyorum ben. Daha eğlenceli. Müzik kendini dinlettiriyo, dans kendini izlettiriyo, seyircinin içi kıyılmıyo. Hem temposu yüksek şarkılarda yapılan danslar daha seri oluyo izlediğime göre, öyle yani.

Ben olsam öyle yapar, seyirciyi coşturan kendinden geçiren kız olurum, kazanamasam bile bi havam, bi ismim olur.
Yanlışsam, yanlışsın de.
Yeani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder