1 Mart 2011 Salı

#blogumadokundular

Blogspot kapanmışmış mıymış mı?
Nasıl yeani.
Oha şok!!!

Bilgisayarı nasıl açtığımı bilmiyorum valla.
Şoklar içinde kaldım. Nagiş yazıyo:
-Bebikk :D
-Blogspot kapatılmış amuha goyim yaaaa.
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa niden?
-Ne biliyim ağzına sıçim yaaa.
-Kayıtlar?
-Taslağa çekiyorum şimdi.
Ve bunu yaparken aptal beyinsiz özürlü olarak bunu nasıl yapabildiğimi nedense hiiç sorgulamıyorum. Siteye nasıl eriştim onu bile sormuyorum kendime. Oğadar kendimden geçmişim yani. Ağlicaktım lan. Mal mal sitelerle, dandik bloglarla muhatap olmak zorunda kaldığımı düşündükçe sinirden kudurdum falan. Twitter'a girdim #blogumadokunma'ya baktım. Orada ahanda şunu gördüm: ''trajikomik bir durum:imac'den giremedigim bloguma dns ayari degismis macbook'tan giriyorum ve su anda ikisi yan yana duruyor'' by zulayk. Birden Maçka yolları misali olan BükeÖzer Jeton hattı işledi. -OHA o.O Tumblr'da son paylaştığıma acilen bak tamam? o.O-  Kafamda o clik sesi duyuldu. Birden Berkcan'ın Yuutub için dns ayarlarımı değiştirmeme yardım ettiğini hatırladım. Takip eden 5 saniye boyunca ne kadar mal olduğuma dair 216545 tane clik sesini de duyduktan sonra, bu mutlu anı ölümsüzleştirmek için buraya bişeyler karalayayım dedim.
İyi ettim.
İstediğin kadar #blogumadokun oğkeey?
Çok da çükümde yeani.
Berk'i de seviyorum.
Görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder