29 Nisan 2011 Cuma

Derbeder Gençlik

Gıcık bir biyoloji dersinden daha selam.
Bun sırf derste sığılıp derse katılmadığımdan ve hocanın başıma gelip ‘’neden söylediklerimi yazmıyosuon’’ dememesi adına bişeyler yazıyormuş havası yaratmak için yazıyorum.
Yoksa sizi sikleyen yok yani. Asd.
YÖNETİCİ MOLEKÜLLER(NÜKLEİK ASİTLER):
Hoca yanıma gelince yazdım lan. Yoh öyle bişey.
Hazır şu aralar hocaya kılım, dur onu çekiştireyim, üstüne bi de Facebook’ta paylaşayım da ekli olan hocalar da görsün, müdüriyet Paris..
Abi coştu bu karı ya! İlk dönemde de yapıyodu ama buğadar değildi. Kafayı yedim lan ilk dersinden. Sıradan sözlüye kaldırdı ilk dönem kalanları, kimse bi poh yapamadı tabii. Neymiş, 1. Dönem kaldığımıza göre yarıyıl tatilinde çalışmış olmamız gerekirmişmiş. Kim çalışır lan tatilde?!! Bütün millet tee fizandan geliyo zaten. Millet yollarda çilekeş olmuş, kafayı yemiş. Kim çalışacak lan?! Kim kim KİM?!!! Öküz gibi yatmak varken…
Bi de yeni bi uygulama başlattı başımıza. Teallam! Neymiş -sonra zurna olmuş-, bir sonraki haftanın konularını çalışıp biz anlatacakmışız. Tamam. Buraya kadar her şey gayet normal –aslında değil tabii ama idare eder-. Şimdi bi de şunu duyun. ‘Hoca konuları dağıtmayacakmış’. Her hafta herkes çalışacakmış, o kimi isterse onu kaldırıp anlattıracakmış. Ulan o paraya niye alıyosun o zaman?! Ben anlatacak olsam gider öğretmen olurum amk. Kendi kaldırıp götü anlatamıyo tabi, o oturcak biz anlatıcaz. Yok yeaa…
Zaten otobüslerde derbeder oldum, keş oldum, isyankar oldum, rakçı oldum. Hayat rutinim göt gibi. Bi de sınav dönemi gece yarılarına kadar oturup ders çalışma muhabbeti var. Sonra bunlara bi de her hafta biyoloji çalışmaları eklenicek. Apaçikeş!
Diyoruz ders işlemiyo diye dilekçe falan şeettirelim, idarenin kıçını yalıyo karı, hangi dilekçe?..
Hani bişey desek bizi siklemeyi bırak, okumazlar bile. Sınıf hocamız kanka olmuş zaten karıyla. Beş çayları, kekler börekler falan –göz hakkı var onu da söyliyim yani, biz devre kuralım, onlar alem peşinde-. Bişey diyince direk onu savunuyo tabii. Ayıp yua.
Bütün ders hocayı alt etmek hakkında planlar yaparken bi yandan da öküz gibi yazı yazdık zaten –daha doğrusu ben yazmadım (H)-. Sinirliyim abieğ!
Acilen bişeyler yapmamız lazım. Yoksa bu gidişle bundan da kalıcam.
Derbeder gençlik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder